Často kladené dotazy

 

  

Je možné si zboží vyzvednout osobně?

Ano, zboží je možné si osobně vyzkoušet a převzít v našem výdejním místě na adrese:

Morávky 1437

691 02  Velké Bílovice

 Otevírací doba: dle telefonické dohody na tel. čísle +420 606 624 526

 

Za jak dlouho mi bude doručeno zboží?

Záleží na zvoleném způsobu dopravy a platby.

Většinu zboží máme skladem na prodejně, takže při  objednávce zboží na dobírku trvá dodávka 2 - 3 pracovní dny.

V případě platby převodem na účet zasíláme zboží ihned po připsání peněz . To zpravidla trvá 2 - 4 pracovní  dny.

V případě osobního odběru na prodejně  je možné zboží vyzvednout ihned jakmile E-mailem obdržíte zprávu, že je zboží připraveno. To většinou bývá ještě v den zadání objednávky.

 

Jak se dozvím, který den mi bude zboží doručeno?

Přesné datum doručení zboží Vám zašleme jakmile předáme Vaši zásilku dopravci.

Emailem obdržíte číslo pro sledování Vaší zásilky.

Zásilky České pošty můžete sledovat zde. Zásilky přepravované službou PPL ke sledování zde.

 

Co dělat, když mi zboží nebude vyhovovat?

Nemusíte se ničeho obávat. Zboží můžete doma v klidu vyzkoušet a do 30 dnů jej vrátit bez udání důvodu. Více informací o možnosti vrácení zboží naleznete zde.

 

Jak mi budou vyplaceny peníze v případě vrácení zboží?

Peníze Vám budou vráceny do 14dnů od přijetí vrácené zásilky a to dle Vámi zvoleného způsobu buď převodem na bankovní účet nebo poštovní složenkou. V případě volby poštovní poukázky nelze nárokovat poplatek České pošty za výběr přes složenku.

 

Je možné vrátit pouze část zásilky?

V případě, že vracíte pouze část zásilky a zbytek zboží si ponecháte, proplatíme Vám hodnotu vráceného zboží. Náklady na přepravu zaplacené za doručení zásilky nevracíme.

 

Jak postupovat při reklamaci zboží?

Pokud by jste zjistili na zboží vadu, dejte nám o tom co nejdříve vědět buď telefonicky: 606 624 526 nebo E-mailem:eshop@babymodel.cz . A zboží zašlete doporučeně zpět na adresu:

Více informací zde.

Baby Model
Morávky 1437
691 02  Velké Bílovice

 

Kdo platí poštovné v případě reklamace?

V případě, že vracíte zásilku nebo její část na reklamaci, bude Vám proplaceno poštovné dle skutečné ceny, maximálně však do výše 80Kč.

 

Co když koupím zboží jako dárek a potřebuji delší dobu na vyzkoušení?

Standardní lhůta pro vrácení zboží je 30 dnů. Pokud zboží kupujete jako dárek a potřebujete delší čas pro předání a vyzkoušení, lze se dohodnout individuálně na delší lhůtě. Můžete tak učinit v poznámce při dokončení objednávky nebo na telefonu: 606 624 526  nebo

E-mailu: eshop@etopmodel.cz

 

 

Nevím si rady s velikostí?

Nemusíte se ničeho bát. Můžete nám napsat o jaké zboží máte zájem a my Vám je rádi přeměříme.

Nebo můžete nevyhovující zboží do 30 dnů vrátit bez udání důvodu.