Stavy objednávek

 

Zde najdete vysvětlení jednotlivých stavů objednávky, kterými Vás e-mailem informujeme o tom co se právě dějě s Váší objednávku.

 

Nová objednávka

Toto je první stav Vaší objednávky ihned po dokončení. Na e-mai Vám je doručena kopie Vaší objednávky a objednávka se uloží do našeho systému.

 

Porvrzení objednávky

Obdržení emailu s tímto stavem znamená, že jsme Vaši objednávku již zkontrolovali, ověřili jsme dostupnost zboží na skladě nebo u dodavatele a nic nebrání tomu, aby byla objednávka bez problému vyřízena. Pokud jste zvolili platbu bankovním převodem je možné provést úhradu.

 

Expedice objednávky

V tomto e-mailu se dozvíte, že byla Vaše objednávka předána dopravci a naleznete zde také číslo a odkaz pro sledování pohybu zásilky.

 

Aktualizace objednávky

Tento e-mail obdržíte pouze v případě, že byla Vaše objednávka z nějakého důvodu upravena. Taková změna probíhá většinou na požadavek zákazníka. Například pokud zákazník chce k objednávce přidat ještě další produkt nebo požaduje jiný způsob doručení.

 

Žádost o kontrolu platby

Tento stav je zasílán pokud zákazník zvolí platbu bankovním převodem a pokud nejsou peníze připsány po 14 dnech na našem účtu. V tomto e-mailu obdrží zákazník upozornění, že pokud nebude platba do 7 pracovních dnů připsána na účet, dojde k automatickému stornování objednávky a rezervované zboží bude opět uvolněno do prodeje.

 

Storno Objednávky

Nakonec stav, který nás nikdy nepotěší. Tento e-mail můžete obdržet z několika důvodů.
1. Objednávka byla stornována na základě požadavku zákazníka
2. Nedošlo k úhradě objednávky ani po naší urgenci
3. Zboží v objednávce je již vyprodáno a nelze už ani objednat u dodavatele